28 november 2011

1a advent!

Igår var det första advent, och man vaknade på soffan hos Nisse och Jonna. Nisse vaknar som vanligt inte innan 12, varpå jag och Jonna tvingar med oss LastbilsDanne till att ut och gå! :P Vi köpte frukost, harlortar, och när vi kom hem tände vi första adventsljuset. Mysfrukost!

Stormen började tillta utanför så jag fick bege mig hemåt med Fanny. Nu står hon i säkert förvar över vintern, och jag får vänja mig av bilkörningen IGEN. Blev fast i Torlarp över natten pga av stormen. Det var helt vindstilla när man vaknade imorse, och stjärnklart. :) Det är så vackert att titta upp på stjärnhimlen och känna hur liten man är, att man bara är en i mängden. Man behöver inte vara någon speciell för alla, det räcker att vara speciell för någon. <3

1 kommentar:

  1. fick du mitt sms? :P
    GRATTIIIS! jAG HAR BLOGGAT OM DIG NU :p

    SvaraRadera