17 november 2011

Tradig dag. Tyar inget just nu.

Namn: Hanna Lundmark
Vad drack du senast? Mjölk
Vad gjorde du igår kväll? Satt barnvakt åt två små busfrön
Hur många hamstrar har du haft? Räknas gosedjur?
Kan du gå ner i spagat? Tro det eller ej, men har kunnat.
Vad ska du göra i kväll? Inga planer.
Vad ska du göra i morgon? Byta hjullager på bubblan.
Senaste inköp: Hmm, bensin tror jag.
Senaste film: Jane Eyre
Vad har du i ditt fönster? Krukväxter och adventsljusstakar för tillfället.
Tycker du om att cykla? Ja, det är bättre än att gå iaf.
Vem sov du över hos senast? Camilla
Vad ska du göra nu? Åka till  Mami och Papi
Vem träffade du sist? Johanna, min kurskamrat.
Vem skulle du vilja träffa nu? Du vet vem du är
Sjunger du i duschen? Alltid <3
Vem ringde dig senast? Samma som två rader upp
Vem ringde du senast? Se föregående svar
Hur länge sov du inatt? Lagom länge
Vad gjorde du för tre timmar sen? Duschade?
Vad skulle du vilja göra nu? Vet inte riktigt, pussas och kramas är ju aldrig fel. ;)
Har du badat i år? Ja, jag badar varje år lagom till jul så att jag är ren när jultomten kommer :P
Vad heter du just nu på msn? Eh va?
Hur många syskon har du? 2 alldeles underbara syskon, en bror och en syster.
Kär i någon just nu? Nu ska vi inte överdriva, men... JAA <3
Känner du någon som heter likadant som dig? I förnamn? Eller fullständigt namn? I så fall, ja och sen nej.
Morgontrött? Ööh, inte alls, nä nä nä.. :P
När är du född ? ja exakt klockslag vet jag inte, men nångång under 1987 var det iaf :P
Var bor du ? Campus, plz ta mig härifrån!
Nuvarande hårfärg? Mörkbrun.
Riktiga hårfärg? ja den som visste det..
Ögonfärg? Blå
Vad läser du nu? Superspännande vetenskapliga artiklar som verkligen kittlar geniknölarna.. öööhm. ja just det.
Humör just nu? blandade känslor.
Vad har du för parfym idag? Ed Hardy
Vill du ha barn? Ja, sen i framtiden.
Hur stort är ditt rum? Jag har bara ett rum, och det är  27 kvm.
Har du tv/dator i ditt rum? Ingen TV, men laptop, ja.
Piercingar? Haft några stycken, men nu är det bara naveln och tungan.
Tatueringar? Två än så länge. :) Ahlgrens bilar  och körsbär.
Hur många Converse Allstar-skor äger du? Inga för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar