8 maj 2011

Helgen snart slut.

Då har man gjort sin helgpraktik för denna omgången. Det va en lugn och skön helg, och jag hann dessutom med en spontandans i Parken till allas förvåning. :P Kul att se deras miner när jag dök upp! Alexandra stirrade förvirrat på mig i vad som kändes som minst en minut innan det kopplade för henne att det va jag! Haha, ni skulle sett! 3,5 h sömn i natt dock men än så är ögonen öppna. 

Funderar på att kanske ta en jogg runt Trummen senare, eller om det är för överambitiöst? Har ju blivit lite av ett träningsfreak, och har nu blivit lite smått besatt av tanken på en "tvättbräda". Undrar om jag klarar av det? MÅSTE TESTA!! ;P 
Sky's the limit! 


Vinden blåser hårstrån framför dina ögon
jag stryker bort dem

Du har små fräknar på din näsa
  jag vill räkna dem alla

Så vacker
Jag kan titta på dig i en evighet

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar