5 maj 2011

Ny praktik!

Jaha, då har nästa praktikperiod dragit igång. Även denna baserad på "ULVE" (Utvecklande och Lärande VårdEnhet) metoden. Går därför i team med en elev från Termin 6. Blev mycket glad när jag träffade "min T6:a" och insåg att jag har ett bra stöd under denna praktiken. Han kan mycket och är pedagogisk! Fick vår första uppgift redan på morgonen första dagen. Nämligen att planera en omvårdnadsplan inför nästkommande dag och den gick kanon!

Det märks också att nu jädrar kommer jag ha fullt upp dessa veckorna! Gäller att planera och använda min tid väl. :S

Fröjden premiär igår, toppenkväll verkligen! Blev en hel del dans, tror knappt jag vilade en längre stund, skulle väl vara när Jannez spelade gammeltjot då. :P Var många duktiga och härliga dansare som trotsat kylan denna onsdagskväll! Dessvärre var det lite dåligt på sömnfronten för mig, endast 4 timmar då man var hemma kl.1 och skulle upp kl.5. Gick som en Zombie under eftermiddagen, men det var det värt! ;)

Längtar till imorgon! Ska få besök av en mycket speciell person. :) Kan knappt tro att det händer på riktigt...

3 kommentarer: