24 maj 2011

Jag vet att det är fel

Jag vet hur jävla fel jag har.. Men det är så konstigt. När jag tittar mig i spegeln ser jag inget fint, det enda jag ser är hur tjock jag är. Valkar här och där, dallrar där... Kläder som sitter åt mm. Sen kan jag nästan få en chock när jag tittar på foton tagna på mig. Som i helgen,när Sara fotade mig vid grillen, jag såg ju nästan smal ut! Ser jag ut så där?? På riktigt??  Om jag ändå kunde känna mig så... :(
Och som allt annat jag gör, är aldrig bra nog, duger aldrig riktigt fullt ut. Fast jag vet att jag kan mycket, så är det aldrig tillräckligt... Jag vet jag vet jag vet! Och ni behöver inte säga det till mig för jag vet! Jag skriver inte detta för att få höra hur fin jag är mm, jag skriver för att försöka förstå mig själv. Hur jag tänker och hur fel det är. Hur fel jag är. Man kanske skulle skaffa nån att prata med?

2 kommentarer:

  1. Du har ju alltid mig, om du vill såklart! <3

    SvaraRadera
  2. I know the feeling... jag har levt med sånna tankar hela mitt liv, vissa dagar får man bara inte bort dem, och andra dagar suddas de ut...Du är duktig som kämpar på!

    SvaraRadera