23 maj 2011

Joggrunda

Det känns så skönt efter en jogging tur.. man känner att man åtminstone gör nått vettigt.. som när man dansat en hel helg. hoppas och längtar tills man blir av med all övervikt. Hatar verkligen att känna mig så stor och klumpig.  fläskig.. det dallrar överallt... usch! Längtar tills man kan våga visa sig i bikini, om det nu blir denna sommaren..kanske nästa förhoppningsvis..  Varför ska det vara så svårt för vissa att kunna gå ned i vikt? Och vissa har svårt att gå upp i vikt, eller behöver inte ens tänka på vad de äter... Life sucks.. BIG TIME... 

Och det här jävla socker suget..  jag vet inte vart ifrån det kommer? jag har så dålig själv disciplin att jag inte kan motstå det.. jag gillar det inte.. tittat på gamla bilder och mina fina nyckelbenen syntes så tydligt för bara en månad sen.. 4 jävla kilon sen.. och nu.. syns dom knappt.. FY FAN!! Jag tror jag går och lägger mig, drar täcket över huvudet och hoppas på att natten kommer kännas lååång.. God Natt!

1 kommentar: