1 maj 2011

Mardrömmar

Mardrömmar är inte kul. Hade en i natt och den handlade om min älskade Bäbis. Det började med att jag och bäbis tydligen va ute och reste. Vi satt i en solstol och hade det gott, Bäbis va inte ens kopplad! Sen kommer det en kanonfull man med en stor svart hund. Mannen ställer sig och pissar(!) precis jämte min solstol, hunden sliter sig loss och börjar jaga min lilla Bäbis som är vettskrämd. Bäbis springer till nått slags virkeslager(?) och kryper in bland stockarna. Då öppnar sig himlen och det regnar en syndaflod(?) och spolar ut Bäbis. Hon ligger där livlös och flyter i vattnet. Jag springer fram och lyfter upp henne. Hon andas inte och jag börjar ge henne BarnHLR. Jag är helt förtvivlad och gråter. Sedan vaknar jag, fortfarande med förtvivlan, men ser sedan att det va en dröm och bäbis ligger i sängen hos mig. Och så myser vi en halvtimme och jag insuper all kärlek denna underbara lilla varelser ger mig och värdesätter all tid jag får med henne. 


Hanna <3 Bäbis 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar