10 augusti 2011

Dag 3

Ja det här med LCHF går ju riktigt bra. Skitmätt hela tiden, vilket känns konstigt. Tog en löprunda igår och kände mig trög i musklerna. Tar ca 2 veckor för kroppen att ställa om sig till lågkolhydratskost så det är bara att vänta :) Ikväll blir det dans, hoppas att jag kommer orka hela kvällen. annars får jag väl sitta och njuta till Sannex och alla gosande människor ;) inte fel det heller. Det osar ju så mycket oxcytocin att man blir hög bara av att vistas där!

Storstädningen fortsätter, idag blev det toaletten. Skinande blankt och doftar fräscht! Man blir så nöjd med sig själv när man ser resultatet.

Satt uppe ganska sent inatt. Började knåpa på en ny låt. Spännande! Chattade dessutom samtidigt med Jojje i Fancy Dan. Han spelar just nu in en låt som jag ska testa att sjunga till! Han vill att JAG ska sjunga den. Ja herre min Gud jag kan inte fatta vad som händer! :S Det ska minst sagt bli intressant. :D

Livet känns så underbart för tillfället att jag knappt vågar njuta av det. Tänk om det försvinner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar