17 augusti 2011

Semester

Nu är man ledig i ca 1½ vecka till, sen börjar skolan! Blandade känslor, men ska helt klart bli kul, det är ju sista året! :O Men det är lååångt kvar tills skolan börjar, mycket ska hinnas med innan dess!

Idag ska hela familjen samlas för att äta gott, sista gången på länge. Lillebror ska nämligen ut och se sig om i världen ända fram till Jul. Börjar med Japan (tror jag) sen blir det Kambodja och Vietnam och Thailand såklart.

Bilen är fortfarande på verkstad och där kommer den vara till imorgon, vilket innebär att jag kommer ha minimalt med tid att packa inför den stundande semesterveckan i Falkenberg. Men det ska bara gå! Ska mysa med min "flickvän" Sara på kvällen, med film och god mat. Sen på Fredag får jag träffa min älskling! Som jag längtar! <3

På söndag bär det då av till Falkenberg med kattskrälle och allt. :) 

På torsdag nästa vecka får jag dessutom storfrämmat av mina holländska vänner som ska utforska Sverige lite :)  Som jag längtat efter min vän Anne, ett år sedan sist! Åh så har hon med sig det bästa som finns! Stroopwafels!! :O ;P

Sen börjar skolan och allvaret. C-uppsatsen. Suck. Nej, positiva tankar ska det va. Det ska bli kul och intressant! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar