11 oktober 2011

Saker ni kanske inte visste om mig

Vad heter du? Hanna
I mellannamn då? Birgitta Petra
Vart bor du? Växjö
Trivs du där? Nja, det funkar under studietiden iaf.
Brukar du läsa horoskop? Kan va kul ibland :)
Har du körkort?   Ja
Äger du några converseskor? Nej
Favoritdjur? Åh. Många. Häst, katt, hund är väl vanligast, Åsnor, getter, får, kor. :) Allt som går att klappa egentligen.
Vad spenderar du dina pengar på? Haha, DANS! Och min bil.

Festar du mycket? Två gånger per år känns det som. Behöver inte festa, jag dansar istället.
Sprit, cider, vin eller öl? Öl i första hand, sen vin.
Brukar du bli för full? Eftersom jag inte dricker så ofta så blir det mycket sällan.
Antal kuddar i sängen? 3 st. och 2 st täcken.
Kan du baka bullar? Har gjort det en gång. Räknas det? :P
Har du varit med i scouterna? Nää
Bläck eller blyerts?  Beror på
Mc donald's eller burger king? Burger King om jag måste välja mellan de två, annars är ju Max favoriten.

Är du allergisk mot något? Inte vad jag vet.
Äger du ett busskort? Yes.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Åsens Gammeldags mjölk <3
Vad åt du till frukost? Smörgås och te
Hur ser du ut idag? Tog brillor idag, eftersom de var nya ville jag testa dem. Annars brukar jag ha linser. Bekväma kläder. Har alltid minst mascara på mig i sminkväg.
Har du haft sex idag? Sex? Har avlagt kyskhetslöfte! Hehe ;P
Nästa mål i ditt liv? Att börja tävlingsbugga, alternativt spela in skiva
Vad såg du senast på tv? Tittar så sällan på TV att jag kommer inte ihåg.
Hur svarar du i mobilen? Heeej
Vem ringde du senast ? Kibbe <3
Antal timmar sömn inatt? 10 ;)
Sov du ensam? Ja
Brukar du snusa? Tidigare, när jag slutade röka. Är helt nikotinfri nu.
Vad innehåller din favoritnattmacka? OST!


SENASTE PERSON SOM...


Sov i din säng; Kibbe
Såg dig gråta: Mamma, pappa och Kibbe.
Du delade en drink med; Ingen aning
Du gick på bio med; Kibbe
Du gick på stan med; Jojje i Fancy Dan, av alla människor! Haha ;P
Skickade ett e-mail till dig; Mamma

HAR DU NÅGONSIN...


Sagt "jag älskar dig" och menat det? Jag säger det bara om jag menar det.
Bråkat med ditt husdjur? Ja det är språkbrister i kommunikationen kan man säga.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Inte vad jag kommer ihåg.

EXTRA STUFF...
Tar du droger? Nej, skulle vara dansdrogen i så fall.
Dricker du? Ja, annars blir man ju uttorkad ;P
Vem är din bästa vän? Min allra närmast vän som vet allt om mig och förstår mig som ingen annan är Johan, även kallad Bonnen. :)  Han är som en extra bror.
Vad är du mest rädd för? Konflikter och höjder
Vilka kläder sover du i? Sängkläder ;P
Vart vill du gifta dig? Vet nog ett ställe. Sen återstår ju det och se om det blir något över huvud taget.
Vem hatar du verkligen? Inte någon. Känner inget hat. 
Har du varit kär? Ja. Tror de flesta varit det någon gång.
Kör du bil? När bilen fungerar. Lite svårt annars. :)
Har du ett jobb? Nej, jag studerar.
Gillar du att ha folk omkring dig? Ja!

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Ja

Är du ensam nu? Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Dansbandslåtar.
Vill du gifta dig? Jag tror det.
Vill du ha barn? Trodde det innan. Inte lika säker nu. Men det kommer nog en dag då det kommer hända
.
FAVORIT...
Rum i huset? Köket
Typ av musik?  Mycket blandad. Lyssnar bara på bra musik ;P
Månad? Maj och December

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit?
Ja, såg en film igår kväll som lockade fram lite tårar.
Köpt någonting?
Mat, Nya glasögon.
Varit sjuk? Misstänker att jag är på väg att bli.
Sjungit? Går inte en dag utan att jag sjunger. :)
Sagt "jag älskar dig"? Nej
Velat säga till några att du älskar dem? Ja, min familj.
Träffat nån ny person? Många, varit på bugg och foxkurs.
Saknat någon? Finns alltid någon jag saknar.
Kramat någon? Haha JA! Min helg bestod av kramar!
Kysst någon?
Nej.

SENASTE...
Låt du hörde:
På radion. Two princes - Spin Doctors
Film du såg: Tv serie. Awkward.
Dryck du köpte: Mjölk!
Sak du stal: Stjäl aldrig.
Mat du åt: Smörgås.
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig ätit det faktiskt.
Människa du slog: Slåss aldrig. Om det inte är nödvändigt.
Stora bussresesan: Från Vetlanda då. Efter en helg hos älskling.
Långa telefonsamtal: Johan.
Dusch: I morse.
Irritation: Hmm.. Vet inte.

FÖRSTA....
Bästa kompis: Hanna J
Jobb: Spring"flicka" på Ljungby Lasarett -04
Inhandlade skiva: Kent - Vapen & Ammunition
Begravning: Morfar
Piercing/tatuering: Piercing: Naveln, Tatuering: Ahlgrens bilar på ankeln.
Fiende: Jag har inga fiender. Om någon har mig som fiende vet jag inte. :S

1 kommentar: