31 oktober 2011

Det här med Karisma.

Jag är ju en kronisk grubblare, och nu har jag börjat tänka ganska mycket igen.

I helgen var jag på West Coast Swing-kurs i Rottne och träffade ett gäng med härliga människor. Jag slogs av en enorm känsla av dragningskraft till en viss person. Och jag började fundera. Vem är denna människan? Jag ville veta mer! Jag vill prata med honom och bara vara bredvid honom hela tiden. (Och nu menar jag inte en sexuell dragningskraft, för att förtydliga det hela). Utan det var en positiv energi som fängslade mig. En utstrålning, karisma. Jag ville prata med honom, men blev liksom helt uppfångad av hans närvaro att jag knappt visste vad jag skulle säga. Jag slängde ur mig klumpiga kommentarer och verkade nog en aningens förvirrad eller konstig. Han rubbade min balans totalt.

Vad är det som gör att vissa människor har den inverkan på andra människor? HUR gör dom? :) Han fick mig att må så bra, trots den rubbade balansen. Jag fylldes med ett bubbel i kroppen. Det vill jag gärna uppleva igen. Men när det blir har jag ingen aning om. :(


Och från det ena till  något helt annat. Om två helger ska Camilla fira sin födelsedag med maskerad! Är just för tillfället mycket upptagen med att sy på maskeradkostymen. Hoppas innerligt att jag blir klar, för vad ska jag annars ha på mig?!?! Kan kanske "klä ut" mig till kejsaren i "Kejsarens Nya Kläder", tur att det är barnfritt om det så skulle vara fallet. Haha! :P Men visst är det kul med maskerad!? Jag minns knappt när jag sist var på en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar