8 april 2011

Alla är vi nybörjare...

Jaha, då har även jag startat en blogg. Vi får väl se hur länge lusten att skriva håller i sig.

Att dela med mig av min tankar är något jag tycker är svårt och vill helst inte heller att de ska vara offentliga. Så hur mycket som kommer avslöjas på denna blogg får vi helt enkelt se. Och om någon vill läsa den tvivlar jag på, men till er som läser, tack så hjärtligt!

Jag har en känsla av att det kommer hamna en del poesi här emellanåt, då jag ibland måste skriva av mig för att kunna hantera mina känslor.

Bara för att jag nu nämnde poesi bifogar jag en liten text

Ibland när jag förtrollas av dig,
hör jag dig göra ljud,
ser din mun röra sig,
men förstår inget av det du sagt.
Du är så vacker att jag tappar all koncentration.

 Ikväll blir det dans, som vanligt. Styr kosan mot Veinge utanför Laholm där Wahlströms spelar på Ramshall. Inga direkta förväntningar på kvällen mer än att den förhoppningsvis blir mysig. 

Resten av helgen ska spenderas på min praktikplats på Sankt Sigfrids Sjukhus där magsjuka brutit ut, känns väl sådär lockande eller hur?


1 kommentar:

  1. Självklart kommer jag läsa! :) Och Ramshall brukar vara toppen :) Och undvik kräket ;)

    SvaraRadera