9 april 2011

Dagen efter

Dagen efter dans är en speciell dag, och speciellt efter en mycket bra danskväll! Som den jag hade igår. :) 
Man flyger på moln och är alldeles varm inombords. Även om jag kände mig VÄLDIGT ur form när jag inledde danskvällen så lyckades jag slappna av efter pausen och sista dansen kändes perfekt.

Jag har blivit så besatt av dansande att jag glömt vad jag gjorde på helgerna förut. Men jag är ganska säker på att jag har det bättre nu än då. ;)

Fick ett mejl från praktikplatsen idag om att de har kräksjukan och att vi studenter skulle stanna hemma, så nu har man helt plötsligt en ledig helg och INGENTING att göra. Är det för kallt ute för att sola tror ni?

Tänkte också be er läsare att hjälpa mig med en sak. Jag håller på att uppdatera min pärm med låtar inför sommaren och skulle behöva lite tips på mysiga låtar som man kan spela vid grillkvällar mm. :) Man får ju hjärnsläpp. :P

Ditt skratt ger mig ett lyckorus varje gång
och jag får inte nog av ditt leende.


2 kommentarer: