27 april 2011

Praktikavslutning

Jaha, redan onsdag vilket betyder 2 dagar kvar till slutbedömning av min praktik. Inte speciellt nervös, ganska säker på att jag blir godkänd. Så imorgon ska jag och Marie (klasskompis) bjuda på fika som tack för praktiktiden. Det blir äppelpaj med vaniljglass. Gott!!

Kan inte riktigt förstå hur fort tiden har gått, 5 veckor!! Och på måndag inleds nästa praktik, denna gång på avd. 3 Endokrinologi på CLV (CentralLasarettett I Växjö). Detta ska bli mycket spännande och vad jag hört... ....tröttsamt.... ;P

Nyss kommit hem från motionsdans på klubben. Dansade inte så himla länge, bara 1½ timme typ. Men det räckte för idag, ganska trött.

Ska göra en lasange nu till lunch imorgon + några matlådor så man slipper laga mat varje dag. Ja, jag är lite lat. Men hur hade ni tänkt jag skulle hinna med allt annat kul då? ;P 


1 kommentar:

  1. Lat? Ekonomisk och tidssparande skulle jag vilja säga :) Tack för tipset! Det får det helt klart bli till middag hos mig med snart :)

    SvaraRadera