17 april 2011

Odd weekend

Denna helgen har det varit Odd kurs i Ljungby, men jag hade inte råd att gå. Känns lite surt, men det kommer fler gånger och då jäklar ska jag gå!

Dans var det med igår kväll, men jag höll mig till foxen för att undvika fler olyckor ;) 
 Jag är glad att jag inte stannade hemma! Jag träffade en man på kursavslutningen i måndags innan min lilla dansolycka inträffade. Han frågade mig om klockan mitt i vår dans och när vi dansat färdigt försvann han som Askungen från balen. Just detta har jag grubblat lite på i veckan och undrat när man får chansen att dansa med honom igen. Vem är han, vad heter han och varför har jag aldrig sett han förut?

Till min stora lycka var han i parken igår! :D Och han kom rakt fram till mig en stund efter paus och vi båda sa i mun på varandra: "Dig har jag letat efter!" Lite charmigt eller hur? Nu blev kanske danserna inte riktigt lika mysiga med allt bufflande runt omkring oss, men sista var nästintill magisk. Jag blev lite ledsen över att det var över så snabbt. Varför ska alla danser med de man gillar sluta så fort? Och de man inte gillar dansa med håller ju på i en evighet känns det som?

Och huvudet sitter kvar där det ska, inga direkta problem idag heller, bara en aning seg! Så skönt! Och tur är nog det, jag avskyr att bara ligga och "ta det lugnt". De som känner mig väl vet att jag har alltid många bollar i luften samtidigt. Jag är energisk och mycket aktiv. Nu är jag så rastlös att det kanske blir en liten joggrunda senare ;) Det är dags att komma igång med träningen inför Tjejmilen-11. Det blir inget Vårrus för mig i år. 

Ska strax iväg och sola med söta Alexandra :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar