15 april 2011

Uppe med tuppen

Vaknade en stund innan väckarklockan ringde, kunde konstatera att skruvtvingen jag haft runt huvudet de senaste dagarna lossnat lite, nästan helt faktiskt. :)  Det ömmar bara lite när jag står lutad framåt. Så idag ska jag återgå till min praktik, yay!! :D 

Det ser ut att bli fint väder idag, underbart! Hoppas det håller i sig tills man slutat för dagen så man hinner njuta lite av solen. 

Kvällen är inte planerad, så det måste jag se till att fixa snart. Kan ju inte sitta ensam en fredagskväll, hur tragiskt är inte det? Jag får i alla fall en obehagskänsla om jag sitter ensam. Känner mig hopplös, som att jag alltid kommer vara sådär ensam. Jag gör tappra försök att fylla all min lediga tid med aktiviteter för att trycka bort känslan av ensamhet, men när man sen ligger där i sängen och ska sova går det inte komma undan... 
...för jävligt.

Jag tänker saker som skrämmer mig
det som jag inte kan kontrollera
och jag föreställer mig att det är det som är min vilja

Mina tankar är bara tankar så länge jag låter dem vara det
Och min vilja att göra tankarna till handling är obefintlig



2 kommentarer:

  1. Inte bara jag som känner en stor ensamhet och som hela tiden försöker aktivera sig med dans...

    SvaraRadera
  2. Bara att komma ner om du har tråkigt... Jag är nog hemma, vi kan baka något, skulle göra fika tills Elin kommer hem tänkte jag=)

    SvaraRadera